torsdag 29 januari 2015

Kennel Mountjoy - ÅRETS SPRINGERUPPFÖDARE 2014!!

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå och tro att det är sant att jag har blivit Årets Springeruppfödare 2014!
Jag är så oerhört stolt och glad. Tänk att vi lyckades! Jag och mina underbara valpköpare.
Återigen vill jag rikta ett megastort tack till alla mina valpköpare, och ett oändligt stort tack till er som har tävlat framgångsrik under 2014. Utan er är detta inte möjligt.
I Årets Springeruppfödare måste man ha resultat på jakt och utställning. Sedan får man lägga till resultat från lydnadsprov och viltspårprov. Nio resultat kan räknas och en hund kan bidra med tre resultat. Jag hade åtta hundar med nio resultat som bidrog till min seger. 
STOR GRATTISKRAM till ER alla i Team Mountjoy från en urstolt uppfödare.
Monika Jansson
 
Åsa Nybäck-Nakell och "Sunny" ( SEVCH LP1 RLDN RLDF Mountjoy Qatchy Qloudy)


Ann-Sophie Lindahl och "Qalle" (NOVCH SEVCH Mountjoy Quinderd Qarl)

Ann-Sophie Lindahl och "Sascha" (SEVCH Mountjoy Relaxed Roxanne)

Gunbritt Börjesson och "Saide" (Mountjoy Sophisticated Sadie)

Magnhild Löfstedt och "Kino" (SEVCH RLDN Mountjoy Scurry Simon)


Elin Söderlind och "Perry" (SEU(u)CH SEVCH LP1 Mountjoy Particoloured Perry)

Camilla Jannesson och "Bilbo" (SE VJ-14 RLDN Mountjoy Scallywag Sam)

Och till slut en bild på mig själv och min älskade "Peggy" (SEU(u)CH SEVCH LP1 LP2 RLDN RLDF RLDA RLDM Mountjoy Particoloured Perry).
 

Inga kommentarer: