söndag 7 juni 2015

En fantastisk helg!

Jag är supertrött efter en helt underbar helg i Norrköping med Camilla Jannesson och Veronica Forsberg. Det var nationell utställning på lördagen och Östgöta Springers Open Show på söndagen.
Jag orkar inte skriva någon lång berättelse. Men jag säger stort stort tack och stort grattis till Camilla & Veronica för allt denna helg. Stort stort tack till alla andra som har gratulerat mig och hjälpt till att visa hundar mm. Stort tack till alla i Springer Östgöta som ordnade en sådan urtrevlig utställning.
Jag kan bara säga att jag har varit i ett lyckorus sedan lördag eftermiddag. Titta på bilderna så förstår ni varför.
Mer resultat från helgen kommer imorgon.
"Bilbo" (SEVCH SE JV-14 RLDN Mountjoy Scallywag Sam)

"Bilbo" CK och vann unghundsklass lördag

"Bilbo"

"Bilbo" 2:a Bästa hane söndag
"Peggy" (SEU(u)CH SEVCH LP1LP2 RLDN RLDF RLDA RLDM Mountjoy Painted Peggy) CK & 4:a Bästa Tikklass lördag. 2:a championklass söndag.
"Tuva" (SEVCH Hi-Design's Special Edition) ägare Camilla Jannesson CK & 2:a veteranklass lördag. BIM-veteran söndag
"Gin" (Mountjoy Unclouded Unity) ägare Veronica Forsberg. BIS-1 valp Springer Östgöta Open Show.

"Gin"

"Gin"

"Gin" i mitten domaren till vänster och Camilla till höger.
"Trudy" (RLDN Mountjoy Tainted Trudy) CERT & BIR lördag.

"Trudy"

"Trudy" BIS-1 Springer Östgöta Open Show

"Trudy"

"Trudy" & Camilla Jannesson ett fantastiskt team.
 

Inga kommentarer: