måndag 12 oktober 2015

Trudy MH


Jag har så smått börjat att fixa med bilderna från MH. Här kommer första bilderna. Jag tar en hund i taget. 
Stort stort tack Camilla Jannesson för underbara bilder.

 "Trudy" (JEUW-15 RLDN Mountjoy Tainted Trudy) ägare: Lee Pohl och kennel Mountjoy. 

- Lek -

- Lek -

- Lek -

- Lek -

- Förföljande - Ser ni den grå trasan i högra hörnet?


 
 - Överraskning -

"Vad skönt att det bara var en overall!"
 - Överraskning -

 - Ljud/Skrammel -
 - Ljud/Skrammel -
      
- Spöken - "Läskiga"
     
"Jag går runt och kollar bakifrån"

Jag kollar vem det är!

"Matte - det är inte farligt"

"Nu leker vi"
 


Trudy fick plus på alla egenskaper! Jag är supernöjd!




BeskrivningResultatMedelAvvikelse
Nyfikenhet/Orädsla 3,63,30,3
Aggressivitet 2,32,00,3
Socialitet 3,73,50,2
Jaktintresse 3,02,30,7
Lekfullhet 4,23,01,2




















Inga kommentarer: